Oglašavanje u bioskopu Kombank dvorana

BIRAJ BIOSKOP I IZABRAĆEŠ PAMETNO

ZAŠTO DA SE ODLUČITE BAŠ ZA BIOSKOP?

-          Ljudi pamte reklamu koju su videli u bioskopu i do 8X BOLJE nego bilo koju drugu. Ljudi u bioskope dolaze veseli i opušteni spremni da na pravi način prime reklamnu poruku. Uz to, njihova pažnja je u sali maksimalno fokusirana na platno koje je jedino istaknuto u mraku;

-          Osobe koje biraju bioskop kao svoj vid razonode odlikuju se srednjim, višim i visokim obrazovanjem, društveno su aktivne sa srednjim i višim primanjima;

-          Odlazak u bioskop uvek je aktivnost koja se planira. Stoga bioskopski posetioci na ovaj način svesno donose odluku o mediju koji će da konzumiraju;

-          Ispitivanja su pokazala da ljudi obično dolaze u bioskop 30 minuta pre projekcije i ulaze u salu 5 minuta pre početka odabranog filma. To je solidan vremenski period da im se predstavi određeni brend na pravi način;

-          Velike su mogućnosti korišćenja hola bioskopa za promociju određenog brenda ili usluge: podela uzoraka, atraktivne promocije sa zabavnim aktivacijama, degustacije, audio-vizuelne prezentacije, brendiranje ulaza u sale, kofice za kokice i mnogo toga drugog;

 

KAKO SE MOJ BREND/USLUGA MOGU REKLAMIRATI U BIOSKOPU?

Više je načina da se vasa priča istakne u bioskopu. Kombinacija nekoliko vidova oglašavanja u vidu paketa pokazala je najbolje rezultate.

 

ON-SCREEN OGLAŠAVANJE

U pitanju je emitovanje vaše reklame na bioskopskom platnu pre svih ili odabranih filmskih projekcija. Cene se obračunavaju za spot dužine 30 sekundi dok se duže trajanje reklame dodatno obračunava.

 

DIGITAL SIGNAGE

Ovaj vid oglašavanja podrazumeva puštanje reklame na digitialnim ekranima koji se nalaze na čak 30 lokacija u Kombank Dvorani. Reklama traje do 10 sekundi i prikazuje se na svakih 5 minuta.

 

BRENDIRANJE BIOSKOPSKE SALE

Brendiranjem sale smatra se stavljanje logotipa ispred i unutar bioskopske sale, kao i komunikaciju novog naziva odabrane sale imenom brenda.

 

BRENDIRANJE ROĐENDAONICE

Da li ste znali da se u Kombank Dvorani proslavi blizu 10.000 rođendana na godišnjem nivou? Dodajte tome i prosečni broj gostiju koji iznosi 23, kao i njihove roditelje i shvatićete koliko to može doprineti vidljivosti vašeg brenda. Nova igraonica- rođendaonica u Kombank Dvorani površine ­­­______ m2 predstavlja idealan prostor za uklapanje vašeg brenda.

 

PODELA PROMOTIVNOG MATERIJALA

Ovde pričamo o promociji na licu mesta kada se brojnim posetiocima Kombank Dvorane mogu deliti prospekti, lifleti, uzorci proizvoda ili organizovati nagradni konkurs. Za razliku od drugih bioskopa, Kombank Dvoranu u velikom broju posećuju ljudi koji dolaze na koncerte, predstave i druge velike događaje pa je poseta time znatno povećana

 

BRENDIRANJE KOFICA I KESICA ZA KOKICE

Kokice su apsolutna grickalica broj 1 u bioskopima i ovo je apsolutno tačno i za naš bioskop.

 

SPONZORSTVO BIOSKOPSKIH DOGAĐAJA

Bioskopski događaji poput Večeri za dame i Večeri za muškarce organizuju se oko odabranog filma koji privlači jasno profilisanu ciljnu grupu i integrišu povećanu posetu zato što pored filma obično uključuju i koktel, muziku i poklone.

 

SPONZORSTVO PORODIČNOG VIKENDA

Porodični vikend predstavlja dešavanje svakog prvog vikenda u mesecu okrenuto porodicama i popularizaciji filmske umetnosti. Za porodice se organizuju brojni zabavni sadržaji i poseta je uvek uvećana u ovim danima.